دلایل وزیر آموزش و پرورش برای اجرای طرح "یک معلم برای 3 پایه ابتدایی"
هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان
حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم کلاس اول ابتدایی‌ام را هیچگاه فراموش نمی‌کنم، اظهار داشت: معتقدم "معلم" سه سال اول ابتدایی باید یک نفر باشد.

وی در توضیح این مطلب ادامه داد: اولین دیدار خیلی مهم است و دانش‌آموز کلاس اول برای اولین بار با یک معلم آشنا می‌شود، مانند اولین باری که یک فرد به زیارت می‌رود و یک صفای خاصی دارد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه عارضه جدا شدن دانش‌آموز از معلم کلاس اول بالاست، اضافه کرد: وقتی سال اول ابتدایی تمام می‌شود و دانش‌آموز به سال دوم می‌رود، به راحتی با معلم پایه دوم دبستان آشنا نمی‌شود؛ به همین دلیل ما نظام "دوری" را تعریف کرده‌ایم و در آن معلم ابتدایی تا سه سال همراه دانش‌آموز است.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر دانش‌آموز نتواند با معلم ارتباط برقرار کند، چه اتفاقی می‌افتد؟» گفت: باید اشکالات را برطرف کنیم زیرا در این صورت مطمئناً بین معلم و دانش‌آموز اشکالی است که باید برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: البته اگر تمام اشکالات را هم برطرف کنیم، ممکن است یک درصد استثنا وجود داشته باشد ولی در هر حال به دنبال حل مشکل هستیم. فارس


پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 2429
بازدید کل : 35837
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



معلمی شغل انبیاست.